ŘEŠENÍ

Umíme zajistit kompletní technické řešení pro Váš podnik, školu nebo úřad. Možností dnešních multifunkčních zařízení a kopírek jsou opravdu rozmanité a rádi pro Vás nastavíme služby a funkce na míru. Jsme schopni zařídit jednoduché úkony jako správu a tisk na dálku pomocí připojení, ale také sofistikovaný systém fungování pomocí kreditních karet pro jednotlivé zaměstnance či členy pro snadnější přehled. Zjednodušíme všechny procesy ve Vaší firmě a výrazně tak zvedneme produktivitu práce pro Vás i zaměstnance. Možnost převodu tiskovin do digitální podoby a jejich následnou správu budete zvládat na pár kliknutí. Stejně tak následné vyúčtování jednotlivých tiskovin bude snadné.

Možnosti řešení

Digitalizace a správa

Zajistíme pro Vás kompletní digitalizací a následnou přehlednou správu všech dokumentů ve Vaší firmě, škole či úřadu.

Bezpečnost

Veškeré procesy probíhající na místě nebo ze vzdáleného online přístupu zajistíme pro Vaší maximální možnou bezpečnost a jistotu.

Snadné účtování

Díky možnosti individuálního přístupu pro jednotlivé zaměstnance nebo uživatele zařízení bude následné vyúčtování opravdu snadné.

Získávání dat

Zařídíme pro Vás vytěžování dat z jednotlivých firemních dokumentů. Ať už se jedná o faktury, listiny, obrázky nebo třeba různé smlouvy.

Sdílení

Možnosti sdílení jsou téměř neomezené. Na základě Vašich potřeb nastavíme možnosti sdílení na všech požadovaných zařízeních.

Řešení na klíč

Po konzultaci navrhneme nejlepší vhodné řešení přesně pro Váš podnik. Zajistíme následně implementaci a zaškolení pro správné fungování.

Účtovací software Job Accounting II

Naše účtovací řešení MX-SW310 Job Accounting II vám dává úplnou kontrolu nad vašimi multifunkčními tiskárnami Sharp. Eviduje každou stránku a každého uživatele. Dokáže vám říci, kdo tiskárnu používal, kdy a za jakým účelem. Má také intuitivní, přehledné uživatelské rozhraní, optimalizované s ohledem na rychlou reakci a snížení síťového provozu.

Dá se využít i pro omezení přístupu k některým funkcím (například barevnému kopírování) nebo omezení počtu tisknutých stran. Můžete také vytvářet podrobné přehledy pro plánování rozpočtu, interní účtování a návratnost nákladů. Tyto přehledy je možné exportovat ve formátu CSV do tabulkového kalkulátoru.

Online správa pomocí TeamViewer

Pořídili jsme plnohodnotnou licenci aplikace TeamViewer, která nám umožní vzdálenou správu a nastavování Vašich tiskáren a kopírek. Tím zajistíme rychle a jednoduše splnění Vašich požadavků, případně vyřešení vzniklých potíží. 

TeamViewer je komplexní řešení pro vzdálený přístup, ovládání a vzdálenou podporu, jež funguje téměř na všech operačních systémech pro počítače nebo mobily, jako je například Windows, macOS, Android nebo iOS. TeamViewer nám umožňuje ovládat počítače ve Vaší kanceláři, jako bychom byli přímo na místě. Můžete tak ušetřit peníze za výjezd našeho servisního technika.